Het digitaal voorop laten lopen van jouw organisatie is de passie van VOXTUR. Daarbij gaan ze verder dan de tools alleen. Ze brengen organisaties in beweging.
Met hoofd en hart automatiseren ze samen met hun klanten bedrijfsprocessen die duurzaam bijdragen aan een beter resultaat. Zowel voor de klanten van VOXTUR als voor de wereld om hen heen.
Merkstrategie
Lead generation
Demand generation
Contentcreatie
En meer...
Wat we met Jortijn in relatief korte tijd hebben kunnen realiseren is ongelofelijk. We zijn van nieuwe speler in het AFAS Partnerlandschap gegaan naar een van de meest bekende en gevraagde AFAS partners.
TJ Marshall, CEO
De oplossing
De oplossing voor VOXTUR begon bij het herdefiniëren van hun positionering. Hoewel ze al een merkstrategie hadden, miste deze de onderscheidende kracht om zich te onderscheiden van concurrenten. Door diep in te zoomen op de grootste angst en wens van hun doelgroep, hebben we een strategie ontwikkeld die niet alleen resoneert, maar ook vertrouwen wekt. Deze nieuwe positionering gaf VOXTUR een helder verhaal dat zowel intern als extern wordt omarmd en waarmee ze zich stevig positioneren als de meest waardevolle partner voor hun klanten.
Na het vaststellen van de strategie zijn we gestart met een geïntegreerde aanpak voor zowel leadgeneratie als demandgeneratie. Centraal hierin staat een contentcluster dat elk kwartaal focust op één specifiek thema. Dit thema wordt volledig uitgewerkt in diverse contentvormen, zoals blogs, podcasts, whitepapers en webinars, die allemaal naadloos op elkaar aansluiten. Door deze content geautomatiseerd aan te bieden, kan de doelgroep de informatie op hun eigen manier consumeren. Het resultaat is een consistent, rond verhaal dat zowel naamsbekendheid vergroot als kwalitatieve leads oplevert voor het salesproces van VOXTUR.

Fotografie: Unstockable
Het resultaat
De nieuwe strategie heeft VOXTUR direct meetbare resultaten opgeleverd. Maandelijks worden nu meer dan 30 kwalitatieve afspraken voor sales gegenereerd, waarmee het team voortdurend in gesprek is met relevante prospects. Daarnaast is VOXTUR inmiddels een vaste naam in de markt: uit telefonisch onderzoek blijkt dat ze altijd genoemd worden wanneer AFAS Partners ter sprake komen. Iedereen heeft wel iets gelezen, gehoord of gezien van VOXTUR. Deze consistente zichtbaarheid heeft niet alleen hun naamsbekendheid vergroot, maar ook hun positie als betrouwbare partner versterkt.
Wat deze aanpak extra krachtig maakt, is de efficiëntie. Door content slim te hergebruiken en te systematiseren, blijft VOXTUR met relatief weinig inspanning continu zichtbaar. De kwartaalthema’s zorgen ervoor dat het merk niet alleen actief aanwezig is, maar ook wordt gezien als kennisleider binnen de besproken onderwerpen. Deze strategische consistentie draagt bij aan het behalen van jaarlijkse omzet- en medewerkerdoelstellingen, waarmee VOXTUR stevig groeit en zich verder onderscheidt in de markt.

Fotografie: Unstockable